Netwerkstatus

Op deze pagina vindt u actuele meldingen m.b.t. onze dienstverlening. Zowel storingen als gepland onderhoud worden hier gemeld.

28-03-2024 11:00      Telefonieplatform: Registraties

— Afmelding donderdag 28 maart 2024 12:45 uur — Engineers bevestigen volledig herstel in het aantal publiek geregistreerde toestellen vanaf 12:08 uur. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update Bericht donderdag 28 maart 2024 12:15 uur — Engineers melden herstel

28-03-2024 08:17      OneBase: Telefooncentrale beheer

— Opgelost donderdag 28 maart 2024 15.10 uur — Engineers hebben geconstateerd dat de dienst nu volledig hersteld is. — Update bericht donderdag 28 maart 2024 13.00 uur — Engineer zien herstel maar ervaren nog wel traagheid bij het opvragen

25-03-2024 07:48      Yealink toestellen tijdweergave

— Afmelding bericht maandag 25 maart 2023 11.15 uur — Engineers hebben een wijziging aan de configuratie doorgevoerd waardoor de tijd na een herstart van het toestel weer correct wordt weergegeven. Mocht na de herstart de tijd nog niet goed

22-03-2024 09:18      Eurofiber Regio Amersfoort

— Afmelding bericht vrijdag 22 maart 2023 14:05 uur — Leverancier meldt dat zij verder onderhoud in een geschikt onderhoudswindow plaatsen. Wij hebben geen wegval meer geconstateerd. — Update bericht vrijdag 22 maart 2023 13:10 uur — Onze engineers constateren

20-03-2024 15:17      IRMA: Verminderd bereikbaar

— Afmelding bericht donderdag 21 maart 2023 09:20 uur — Business checks bevestigen herstel in bereikbaarheid. Hierbij wordt de melding gesloten. — Update bericht woensdag 20 maart 2023 17:10 uur — Engineers melden een herstelactie te hebben uitgevoerd. Naar verwachting

20-03-2024 09:41      Infra informatie niet of vertraagd beschikbaar.

— Afmelding woensdag 20 maart 2024 13:00 uur – De leverancier heeft het probleem verholpen. De Infra informatie voor xDSL verbinding is weer beschikbaar en bestellingen op xDSL kunnen ook weer gedaan worden. — Oorspronkelijk bericht woensdag 20 maart 2024

20-03-2024 09:16      KPN Een Receptionist+ niet beschikbaar

— Afmelding woensdag 20 maart 2024 om 10:45 uur — De leverancier meldt de storing te hebben opgelost, business checks zijn uitgevoerd ter bevestiging van herstel. —Oorspronkelijk bericht woensdag 20 maart 2024 om 10:15 uur — Engineers ontvangen meldingen dat

19-03-2024 09:41      KPN Een Receptionist+ niet beschikbaar/traag

— Afmelding maandag 19 maart 2024 om 14:15 uur — De leverancier meldt de storing te hebben opgelost, business checks zijn uitgevoerd ter bevestiging van herstel. — Update maandag 19 maart 2024 om 12:20 uur — De herstart heeft plaats

16-03-2024 03:34      Eurofiber

—Afmelding zaterdag 16 maart 2024 10:55— De situatie is stabiel en er zijn geen nieuwe issues ontstaan. De storing is bij deze afgemeld — Update 16 maart 2024 05:00 — De leverancier heeft apparatuur een reset gegeven waarna de impact

19-01-2024 10:47      Infra

— Afmelding bericht vrijdag 19 januari 12:30 uur — Onze engineers melden dat de verstoring in de leverstraat is hersteld. De melding wordt hierbij gesloten. — Oorspronkelijk bericht vrijdag 19 januari 11:30 uur — Engineers merken op dat een deel